tisdag 5 januari 2010

2010 - ett nådens år från Herren

Det är nytt år, jag är ett år äldre, och jag har varit förkyld i snart tre veckor. Är inte det att ta i? Har någon en fin gammal huskur mot förkylningar som nästan är över men sedan börjar om från scratch igen?

Oh well, känner på mig att detta kommer att bli ett hejdundrande år. Jag ska ju t.ex. gifta mig i år, och det smäller faktiskt ganska högt på min "jävlar-i-havet-vad-häftigt"-lista.

Okej, inte så mycket faktiskt att skriva - ville nog bara hålla igång min bloggflit in på det nya året också.

Som en liten bonus slänger jag in ett strålande fotografi på mig och min tilltänkta.

Love and peace!



2 kommentarer:

Lindusmerindus sa...

du har ju börjat skriva här igen!! hepp. nice.

Dino Vercotti Giovanni sa...

Jupp, har kommit igång lite. Får se hur länge det varar. Men jag ska försöka hänga i ett tag till.

Hepp!