fredag 19 mars 2010

Sovjetunionens nationalsång

Nu har slutspelet i Elitserien börjat. Jag hade en naiv tanke om att jag skulle blogga innan och/eller efter varje match, men när jag inte kom igång från början så skiter jag i det. Istället lämnar jag helt slutspelet därhän i bloggen, och först när något glädjande eller hjärtskärande har skett så dyker det nog upp en osammanhängande svada om det.

Anyway, Sovjetunionens nationalsång med svensk text - det är inte nåt man ser varje dag, men det bjussar jag på serru.

Hepp!



8 kommentarer:

Bajsugglan sa...

HAHAHA!!! Underbart! sånt här älskar jag!

DanielC sa...

Helt underbart klockrent nästan hela tiden. Som en Ansiktsburk 2.0.

Bajsugglan sa...

hepp

Anonym sa...

Hej Tjockis.

Drömde i natt att av någon outgrundlig anledning så ägde jag fortfarande mig lägenhet i Johannelund, fast jag visste inte det själv tydligen. Vem bodde där tror du? DU! Och du hade inte sagt att du flyttat in, dessutom hade du målat väggarna svarta och dekorerat dom med röda bilstripes, och förstört delar av inredningen. Sen hade du rökt in lägenheten samt struntat i att betala avgifterna på flera år! Fan vad arg på dig jag var, haha.

Hur gick det där till i min hjärna undrar man.

(i fortsättningen ger du fan i mina gamla lägenheter tack!)

MVH // Olabandooola

Anonym sa...

Jag finns på olashemsida.se förresten

Bajsugglan sa...

Den är fortfarande bra, varje gång man kikar.

Anonym sa...

Underbar nationalsång det där. Speciellt med texten till, det kan även jag ro i land trots mitt förståndshandikapp.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.