söndag 20 juni 2010

Fint ska det vara



Nu när den kungliga bröllopsyran är över får väl jag dra mitt strå till stacken och börja yra lite om mitt eget stundande bröllop. Häromveckan beställde jag min bröllopskostym från suitopia.se. Jag har höga förhoppningar på den, men man kan ju aldrig vara riktigt säker förrän man faktiskt får dra på sig den. När det väl är provat och klart får jag väl ge ett litet utlåtande här och meddela om det faktiskt är så bra som det verkar. Den ser inte riktigt ut som den till höger, men den är faktiskt också från Suitopia.

Nej, nu måste jag gå och bajsa.

Hepp!

5 kommentarer:

Bajsugglan sa...

Det kommer nog bli en skitsnygg kostym! och på tal om skit - ha det så sköj med basjandet!

Anonym sa...

Du tänker satsa på sminkningen oxå?

Dino Vercotti Giovanni sa...

Jajamän! Det blir jokersminkning för hela slanten. En kompis har lovat att ta med en defibrillator till mamsen.

Daniel sa...

Diggar färgen! Färgfullt e bäst!

Anonym sa...

Dannebannanne!

Halsningar fran ett svalt och skont norra Indien! Har ar det khoolt.

Jag finns pa olashemsida.se !

Hare hare // olabandooola