torsdag 15 november 2007

Age of innocence...

Jaha, då har man lämnat Oslo och återvänt till hembygden igen. Mumsiga Oslo! Skulle mycket väl kunna tänka mig att bo där, om det inte vore så förbannat dyrt! Skulle köpa en flaska vin en kväll, och priserna är helt löjliga. En flaska som kostar 59 på Systemet kostade motsvarande 125 svenska kronor på Vinmonopolet. Huva!

Men en soft och kul vecka har det definitivt varit. Mycket skönt folk och grymma band. Hade bland annat nöjet att hänga lite med Gabans syster, Lisa. Det var skitkul. Hon jobbar på en skön rockbar som heter Amplifier. Var nog 5 år sen jag träffade henne sist. Träffade även en del av hennes sköna vänner och stammisar på Amplifier.

Har för första gången i livet sett Mortification live, och även om de inte är mycket att hänga i julgranen nuförtiden så är de ju ändå legendarer. Once Dead (ex Vengeance Rising) gjorde en löjligt grym spelning. Ska bli kul när de kommer ut med nya plattan.



Ikväll är det Hockeydags igen. LHC ska ta hand om Södertälje hemma, och jag ska, min vana trogen, inta stammisplatsen på Cosmic Bowling för att avnjuta hockey, mat och öl i en utmärkt symbios.

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se bild på Lisa... jag hade nästan glömt hur hon ser ut.

Dino Vercotti Giovanni sa...

Ja, och det är inte ens en bra bild av henne. Hon är smoking het och hur skön som helst nuförtiden!