torsdag 1 november 2007

Om jag spelade hockey...

... skulle jag troligtvis lyckats lika bra som vissa lhc-spelare idag. En riktig plattmatch har jag och AK bevittnat på plats i Cloetta Center. Var ett tag sen jag såg så mycket fumligheter och felpass i en och samma match. Som tur var spelade Färjestad också riktigt kasst största delen av matchen. Majesky, Pihl och Stana var de enda som visade någon klass. Majesky var faktiskt riktigt bra! Visst, det hade kunnat ramla in några fler mål åt bägge håll, och vi får nog ändå vara nöjda med 1-poängaren efter 1-1 mot Färjestad. Men glad var man inte när man gick därifrån.

Sedan gick jag och handlade på Hemkön. Där såg jag Mattias Weinhandl. Han såg inte heller glad ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

välkommen till bloggrike. nu måste jag bli lite bättre på att skriva regelbundet.