måndag 5 november 2007

Hårdrocksstaden


Då har man satt fötterna på Oslomark! Denna störstsköna stad ska jag tillbringa en vecka i. Hälsa på lite vänner, hänga lite på stan, jobba lite, och till helgen blir det Nordic Fest! Ska bli skitskoj. Gamla hjältar som Mortification och Once Dead (f.d Vengeance Rising) kommer att spela. Blir kul att träffa mycket gamla och nya filurer där också.

Resan hit var klart angenäm. Ett par tågbyten, men sträckan Katrineholm-Oslo gick i ett. Är skönt när man kan boka så långt i förväg, för då kan man få 1:a-klassbiljett till nästan samma pris som 2:a klass. Lite jobb och några avsnitt av Rome blev det på vägen.

Well, snart matdags här hemma hos snälla Kristin, och sen ska jag för första gången testa en hockeymatch via Webb-tv. Har ju inte missat en enda match än så länge den här säsongen, och i den andan tänkte jag fortsätta.

Tjing!

1 kommentar:

Stick sa...

Fantastisk staty.

(Är det något vajs med dina etiketter, förresten? Kanske bara är jag, men jag tror komma är bättre än semikolon.)